IKLAN

20 Disember 2010

Undangan dari Nissan

Ini kisah semalam yang hangat...hehe..En Wan dapat panggilan dari Mr T.S.Yap, alah sale coordinator Nissan..bukan batu nisan tau..ini nissan keta..har..har..

Dia panggil suruh mai makan hari ahad ni kat kedai dia..diorang nih tak abih2 wat makan..hehe..rasanya baru bulan lepas pun ada makan2 gak..


Antara menu yang ada...


Ini kereta kedai tau..nak beli keta ni leh check kat sini


Sambil makan boleh belek-belek keta yang ado..bukan makan sesaja tau..

 
 Cantik kan keta nih..bonet dia luas kemain..

Aku tanya kat mamat tuh, sempena apa wat makan2 nih..dia cakap takder pape, saja2..sambil hulur kalender kat aku..wah begitu ek..org dah panggil makan, layan jelah...hehe


Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

2 meluahkan rasa:

sw33tdarling.com berkata...

mmg superb kalau cina berniaga.. sbb tu dorang senang maju

Heidi Shafiq berkata...

xdpt kete free ke? :P

IKLAN