IKLAN

8 Disember 2010

Cuti Sekolah Musim Kenduri Kawin !!

Jemputan kawin datang lagi kali ini dari pasangan ini...


Dedua nya satu tempat keje ngan aku..memandangkan aku rushing nak ke tempat lain aku cuma drop by untuk hantar hadiah jer..


Kalau dah dapat jemputan tu kenalah bawak hadiah kan takkan nak melenggang jer...hadiah tu biasa-biasa jer yan g pasti bukan emas berlian mahupun jongkong emas.....hahaha


Cantikkan pelamin diorang...SELAMAT PENGANTIN BARU BUAT LISYA & AZMI..semoga kekal bahagia hingga ke akhir hayat...

ok..pasangan seterusnya....


Kakak kepada pasangan ni merupakan jiran terhebat pada famili aku jadi jemputan ni dah tiga bulan aku dapat..wajiblah aku dahulukan..tak gitu ??


Nampak sedap jer kan kek pengantin tu..


Terasa macam nak bersanding lagi sekali jer tgk pelamin nih....hahaha


Betul2 macam supermodel gitu disuruh pose macam ni pose macam tu...hehe


Jarang kan kita jumpa bubur nangka siap ada ngan bubur kacang lagi..my feberet tu..

btw, SELAMAT PENGANTIN BARU BUAT RUBY & YUSUF..moga berkekalan hingga hujung nyawa..

Sekian cerita kawin untuk kali ini.......
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

1 meluahkan rasa:

♥LOVE2COOK♥ berkata...

Dah lama tak gi kenduri kahwin orang Melayu. Makanannye perggghhhh! Leh terliurrrr. First priority is food, tengok pengantin second. Hehehe! :D

Missed my friends, wish they all having fun with their families now.

Best wishes to your friends on their wedding ;)

IKLAN