IKLAN

29 Disember 2010

Bermula di Sekolah tp berakhir di McD...

Semalam pagi2 masuk opis dulu punch card, buat keje lebih kurang...hehe..kul 9 jer zass balik rumah ambik Kakak ngan Adik gi sekolah diorang sbb nak bayar yuran dan ambik buku tulis, setengah sekolah bayar masa bukak sekolah kan..tp sekolah ni praktis byr dulu sbb takmo sesak giler masa 1st day tu nanti...jadinya kami bertiga opss, berempat sebenarnya pegi sekolah tu..

Untuk dua beradik tu kena bayar lebih kurang RM350..itu belum masuk yuran sekolah agama lagik, sekolah agama bebudak nih mmg aku daftarkan diorang kat sekolah private sbb nakkan attention yang lebih, maklumlah ko nak suruh aku ajar, heyy kemain liat diorang nak dengor tau..lau ustazah sekolah yg cakap semua betul semua baik...yuran utk sekolah agama saja dah cecah RM500 utk 2 beradik tuh..takperlah nak, biar berabis janji korang belajar dgn baik dan boleh gak bacakan Yassin untuk mak kan...amin..

Itu belum masuk lagi bab kain baju, kasut, beg, alat tulis segala..itu aje dah dekat RM300, itu baru 2 orang kalau yg ramai anak tu cemana lah gamaknyer yer..tp tu, yg beruntungnyer sbb En Wan ni mmg beringat tp aku jer yg tolong perabis..kad kredit aku tu pun dia tolong bayar sambil 7 hari 7 malam dia membebel kat aku...hehe

ok..bila abis jer urusan di sekolah tadi, terus rasa nak balik jer tp bebudak ni pulak beria begging aku suruh singgah kat McD..mana tak nya, sekolah ni betul2 sebelah McD..betullah kan, singgah lah kejap waktu baru pukul 10.15..ok gak tu, leh makan prosperity beef burger tuh..malangnya budak McD tu ckp belum bukak lagi akak, pukul 11 baru leh beli...ambiklah 3 set untuk breakfast tu.. 

seronok sgt bebudak ni lau singgah McD..padahal burger yg sama jer aku rasa..itulah budak kan..

lau nak bergambar sebok suruh ambik gambar dia dulu..

 ok..enterframe jap, tp dok risau gak kot2 ada yg jumpak, nanti dok ingat aku ni tgh bersukaria waktu opis..hehe

Apapun rasa lega sbb sumer hal bebudak dah setel..tinggal nak bukak sekolah jer, bebudak pun dah excited sangat dah ni...alah, cam kita jugaklah dulu2..betol tak ??

p/s : hal bebudak dah setel tinggal maknyer jer lagi..dok berangan sgt satu benda tuh..apadia ? tungguuuuuu..

 
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

0 meluahkan rasa:

IKLAN