IKLAN

1 Disember 2010

Semuanya comel belaka...

Suka tengok budak-budak yang comel dan kiut...hilang semua rasa penatkan kalau tgk bebudak nih, termasuklah aku yang takder ber'anak kecik nih.....hehehe

So, layan gambar anak orang je lah...gambar-gambar ni dah lama sungguh aku simpan, baru ari ni terasa nak publish...kes takder keje lah tu..syhhh..dendiam je lah..


Dok tunggu mak aku mai ambik balik...awat lah lambat nya mak aku nih..
Fuhh ! seksi mekci betul..skarang musim panas, takyah pakai baju, utk baby cam caye jer tau...hahaha
Boleh masuk peraduan gigi sape paling cantik tak ??
Seronok kan tengok diorang nih..*sape yg gatai tanya aku bila nak ada baby kecik nih..lain taun*


Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

3 meluahkan rasa:

azwa_amani berkata...

comeynyer..amani pun nak ade baby...(wahhh, x sabr nak kawin lah tu)..jhijiji

mya berkata...

gambar last comeiiii

Sumijelly berkata...

ada ker layan anak org..layan anak ko la...
letakla anak ko wei..hehehe

Sumijelly.com

IKLAN