IKLAN

28 Disember 2010

Apa kaitan Kari Kambing ngan Sakit Kepala ?

Semalam pekena Nasi Beriani ngan En. Wan kat kedai biasa tuh..rancangan asal hanya nak makan bihun sup pun kat tempat biasa tuh tp akak tu cuma meniaga pisang ngan keropok lekor goreng..terus terasa, eeeii..tak bestnyer kalau tau malas kuar gitu..cekau jugaklah pisang goreng tu seringgit..sedang molek abis mengunyah tu terasa mcm awal lagi nih..aku pandang En. Wan, En. Wan pandang aku..cewahhh, aku tanya En Wan lapar lagi tak, lau lapar jom jalan-jalan carik makan..hehe..eh, aku ni dah tak diet segala ker, takper bukan selalu....hahaha

Tetiba terus aku cakap lau dapat makan tosei tetengahhari buta ni pun best jugak kan..jam-jam itu jugak En Wan terus ajak aku gi Restaurant Beriani kat Manjung lama tuh...sedang molek masuk kedai tokeh tu terus tarik tangan aku eh silap En Wan, dia cakap jgn makan nasi putih tp makan nasi beriani..cantik gak tuh, lauk yang aku ambik cuma ini saje tau...


Aku cuma mintak nasi separuh, lauk kari kambing, kuah tiga rasa sket dan yg best telur sotong goreng, papadom dan air limau suam..makan sampai tak pandang kiri kanan..hehe..selalunya kalau jalan-jalan carik makan nih aku akan heret kawan aku si Aida tuh tp memandangkan dia cuti sbb mengabihkan cuti tahun dia terpaksalah aku heret En Wan...kiranya memang sedaplah menu tgh hari tu tp yang tak best bila dah sampai opis kepala aku tetiba lak sakit mengalahkan auditor yang mengadap lejer akaun tuh...sepanjang pengetahuan aku, aku ni bebas dari hypertension...

Nampaknya lepas nih kena pikir duapuloh kali lau nak makan kari kambing...

 papadom...
Saja wat cuci-cuci mata yang mengantok tuh...kek utk member opis aku :)

 
Cukuplah dulu...

p/s : kemana nak sambut Tahun Baru nanti ??

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

3 meluahkan rasa:

mamasue berkata...

ada kaitan ke? rasanya tak de kaitan kot...tebung lejer tu yg buat sakit kepala =)

Aida Awie berkata...

bestnye makan watie oii..nape x di hantar sikit ke mari..

Aida Awie berkata...

bestnye makan watie oii..nape x di hantar sikit ke mari..

IKLAN