IKLAN

15 Disember 2010

Buah Pelam ngan Kuah Rojak



 Petang-petang kalau dapat makan buah pelam ngan kuah rojak best kan....kuah rojak ni disedekahkan oleh jiran aku yang amat baik hati..kalau dia buat kuah rojak dia mesti tak lupa nak hantar kat aku sket...kuah rojak tu siap ada kacang lagi..dan kalau nak tau kacang potong tu aku belajar ngan dia lah...tiap-tiap kali kalau aku nak buat apa2 majlis, diorang mesti org pertama yang datang rumah aku dan tak kisah nak pinjamkan segala mcm periuk belanga diorang....bestkan dapat jiran mcm ni...

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

1 meluahkan rasa:

azwa_amani berkata...

kecur air liur tengok pelam ni...

IKLAN