IKLAN

9 Disember 2010

Nak cari Asam Jeruk dulu...

Sebenarnya lepas check-in hotel, kitaorang decide nak ke bandar dulu..pusing-pusing cari jeruk dan buah berangan...

kali ni dah tak memusing macam dulu, pendek kata dah pandai sket jer...konpom lepas ni dah maleh nak ke penang sbb dah tahu jalan..aku ni ada sket perangai pelik tp benar kalau aku dah tahu tentang suatu tempat tu mesti aku tak gi dah..kena cari port baru la lepas ni....hehehe

Hujan dari Taiping bawak sampai ke Penang...walau hujan kitaorang redah jugak..tp memang lebat tau...

Tempat pertama yang aku tuju adalah ke Pasar Cowrasta betul2 depan IPK Penang, bersebelahan dengan Mydin, bukan Mydin nasi kandar tu tp Gedung Mydin tau..


 Kalau nak beli jeruk aku slalu beli kat kedai ni..mmg banyak kedai lain tp biasalah aku kalau suka beli kat situ tak pandang yang lain dah....hehe
Jeruk kat sini mmg murah sekilo cuma RM8.00 jer...siap boleh cekau2 rasa gitu, tp anak aku bkn lagi cekau rasa tp makan sampai kenyang....hahaha


Penyudahnya aku cuma beli lima kilo jer..untuk aku cuma sekilo jer tau..the rest kita kasi pada kawan dan jiran tetangga gitu..i kan baik ngan jiran tetangga...untung tau sape berjiran ngan i...hahaha

p/s : sampai sekarang jeruk tu ada terperuk lam peti ais..sape pon takmau makan..hehe

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

3 meluahkan rasa:

Cik Yaya berkata...

wahh...suke jeruk!! haritu yaya g kat bus stand sekilo rm6 jek.

Unknown berkata...

Skg nie dah mahal jeruk pak ali.rm15/kg

Unknown berkata...

Skg nie dah mahal jeruk pak ali.rm15/kg

IKLAN