IKLAN

8 Disember 2010

Nasi Kandar 1 !!

Lepas check-in kat hotel, we ouls turun jalan-jalan cari makan..rindu sungguh dengan nasi kandar penang nih....hehe..so, singgah kat kedai depan..kedai ni mmg terkenal dengan kesedapannya...


Nak cari kedai ni cukup senang...kedai ni terletak kat bawah hotel jer...turun dari hotel kemudian jalan kaki atau naik kereta dan korang akan jumpa kedai ni...lebih seronok kalau jalan kaki pastu boleh lepak2 kat bawah pokok depan laut tu...kedai ni memang mengadap laut so memang best....


itu daging burung puyuh tau bukan ...... bukan apa risau nanti korang kata itu daging ..... ok..


Lauk-lauk memang bermacam-macam jenih...sampai berpinau bijik mata nak pilih mana satu..


Dalam banyak2 lauk....ini jer lauk yang aku cekau...

p/s : lain sungguh rasa nasi kandar manjung ngan penang nih...


Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

1 meluahkan rasa:

ummiarissa berkata...

kuah kari mesti kaw2 kan..

IKLAN