IKLAN

20 Disember 2010

Membeli barangan baby...

Minggu lepas dapat berita yang adik ipar dah bersalin,  dapat gegirl kata biras..so, bercadang-cadang nak balik sekejap jengok tapi tak tidur sbb hari ahad En Wan kena keje..bertolak pada petang sabtu...

Kisah sebelumnya...dok berkira-kira nak beli hadiah aper yer untuk baby tu..so lepas kelas aerobik tu aku berkejar ke supermarket sebelah, tengok ape yang patut...


Comel-comel jer barang-barang baby nih kan...lama dah tak singgah sini sejak anak yg kedua tu umur tujuh tahun...

 
 Aku pilih yang warna pink tu sbb baby gegirl...hehe..


So, pada sesiapa yang nak hadiah ni roger2lah...leh hantar hamper nih...hehe



Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

1 meluahkan rasa:

IKLAN