IKLAN

22 Disember 2010

Suka makan bubur Assyura ??

Ok, nak update lelaju sbb semalam network down seantero Manjung..jadinya nak wat cecepat takut kang network tu down lagi...

Ini kisah petang isnin yang lepas, sedang molek jer aku parking keta masuk..akak depan tu panggil nak bagikan bubur assyura..wah, mmg aku suka sangat ngan bubur assyura nih tetambah makan waktu sejuk-sejuk...mmg best..


 Siap dapat empat tupperware lagi...kalau nak wat sendiri, rasanya bertahunlah ko..hikhik..
Biasalah dalam bubur tu mesti ada kacang hijau, kacang kuda, kacang merah, kacang tanah, segala macam kacanglah...hehe


Sebab itu aku mmg sayang ngan jenjiran aku..lau ada pape, diorang tak pernah lupakan aku walau aku slalu terlupakan diorang...hehe

p/s : nak jadi jiran aku ?? masaklah korang...hahaha

 

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

0 meluahkan rasa:

IKLAN