IKLAN

10 Disember 2010

Asal berjalan jer, mesti bawak bekal !!

Ini tak lain tak bukan nak bagitau korang kalau aku nak gi memana, koman2 mesti 2-3 hari..aku mesti bawak bekal..tak kisahlah lepat ubi ker, cekodok ker, roti empat segi ker..janji bawak bekal...hehe

Selalunya kalau bawak bekal tu, mesti 2-3 tupperware gitu tp makan nya adalah 2-3 kerat jer pastu bawak balik ke rumah....hahaha
Meh tengok apa bekal yang aku bawak masa gi Penang last week...



Meriahkan....tp tak abis pun..cuba kalau aku buat sandwich sardin, sekejap jer licin...eh!! yelah dah lama tak buat sandwich sardin...esok sabtu kan...haruslah makan sandwich pulak kan....


Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

3 meluahkan rasa:

Aida Awie berkata...

rajinnyer watie buat kuih sebelum gi jalan..tapi memang bagus la mcm ni, terjamin kebersihannya..kan?

sw33tdarling.com berkata...

sandwich sedap... sebab tu cepat laku....! salam perkenalan... :)

ummiarissa berkata...

akak kalau berjalan confirm bawak bekal...sebab anak ramai..kalau beli tak pernahnya cukup...

IKLAN