IKLAN

22 Januari 2011

Dah jumpa dah.... | Tesco Sri Manjung


Dah lama giler nak beli benda alah ni tp tidak kejumpaan, ada di kedai Wa Seng, alah kedai yg selalu aku selalu beli bahan nak buat kek tp kemahalan, terus kensel...

Entah camana semalam tetiba rasa teringin nak pegi Tesco yg baru bukak kat area rumah aku tu, alah dekat jer, jalan kaki pun sampai tau...hehe ( eh! apakehal ko nak jln kaki kan... )

Meronda2 lah didlm Tesco baru tu mcm org hilang arah tujuan, tetiba aku ternampak benda nih..yeay aku mmg dah lama sangat mengidam nak beli benda ni, rege pun takder mahal mana kan...so, skarang aku dah boleh picit2 kat pancake, aiskrim, cake, banana split..ewah banana split ko...

RM9.58 - TESCO SRI MANJUNG

p/s : abaikan je lah pemandangan dibelakang tu yer, yg nak ditunjuk cumalah sos coklat itu sahaja....hik2

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

0 meluahkan rasa:

IKLAN