IKLAN

15 Januari 2011

Cerita hari Rabu...

Hari rabu yg lepas mengidam nak makan laksa, jadinya aku dan Aida ke Billion saja sambil makan sambil cuci mata...Tempat makan kalau kat dalam Billion tu dah tentulah disini, banyak makanan yang sedap2...antara makanan yg kitaorang pernah makan kat sini adalah laksa, mee udang, chicken chop, ais kacang...

 Ini cafe yg selalu kitaorang singgah lau ke Billion
Makanan semua sedap2
Pandangan dari dalam cafe
Laksa kat sini mmg sedap cuma RM3.00
lepas makan singgah kat kedai hp cuci mata...hehe
rasa2nya hp termasuk dalam wishlist utk tahun 2011...hehe

p/s : update dari Equatorial Cameron Highlands...
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

2 meluahkan rasa:

NOOR FATIN berkata...

terliur tgk laksa tu.. =,=

sw33tdarling berkata...

kalau dah dalam wishlist, tak payah tunggu lama2.. tunggu pun, beli jugak akhirnya..!

IKLAN