IKLAN

27 November 2010

Mini Cuppies for Kak Ina



Sebenarnya dah lama tak membaking nih so bila kak ina, jiran depan rumah bgtau nak order cuppies for her kenduri...arghhh, malasnya nak buat..hehe

So, semalam aku carik barang2 yang dah abis dan malam2 tadi jugak aku kerjakan..itupun lepas balik dari aerobik...yg tu mana leh tinggal dah jadi rutin kan..

Kak Ina mintak aku buatkan dia kek coklat ngan cuppies untuk dibagi pada jemputan..aku ni pun bukan pandai tp setakat yang simple mimple tu boleh lah kan...lau tak sia2 jelah oven yg laki aku belikan tuh, lau tak buat mau kelaut oven tuh...hehehe

Memandangkan ari ni kak ina tuh buat kenduri sket, wajiblah dapur tutup kan....meramaikan majlis...

p/s : tgh hari ni makan, petang karang pun makan lagi, kiranya dua sesi gitu..agak2 esok leh gi jogging tak????.....hahahaha
 

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

0 meluahkan rasa:

IKLAN