IKLAN

8 November 2010

Brownies ala Dahlia

Sehari sebelum berlangsungnyer majlis reunion tu, aku ngan dua beradik tu pegi kat sekolah..punyalah lama dah tinggal sekolah inilah kali pertama jejak balik sekolah tu..sebenarnya aku sekolah kat situ tak lama pun pastu berpindah kat sekolah lain pulak..memandangkan ajakan kengkawan yang begitu kuat dan rasa nak jumpa kengkawan yang dah lama betul tak berjumpa..aku pun bersetuju menjoinkan diri aku kat majlis nih..

Memandangkan Linda dah jemput untuk menyertai majlis perbincangan diorang pada hari jumaat tu...aku sampai awal tau, walhal tuan tanah sampai pukul 11.30 tghhari...alang-alang dah sampai jadi aku pun tunggu jugaklah...

Jadi ari tu aku dengan berbesar hati nak jamu kengkawan dgn brownies yg baru dibuat pada malam sebelumnya...siap bawak kuih karipap ngan seri muka, tambah melengkapkan hidangan dah tentu lah mesti ada air...air nescafe suam sbb tuan tanah sampai lambat....huhu


p/s : resepi ni aku dah lama dapat tapi baru rasa rajin nak buat....hehehe

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

2 meluahkan rasa:

Eryati berkata...

ololololo...comelnye brownies ni...rasa nak simpan aje klu dapat..

Azman Hui Hui berkata...

gua nak biskut tuuu!

IKLAN