IKLAN

4 Oktober 2010

Makan lagi......

Salam semua....

Petang nanti pas abis waktu keje aku nak pegi rumah jiran aku, Kak Pah..dia ni org berniaga, mcm-mcm jenis kuih dia buat yg paling aku suka kuih lapis ngan seri muka dia, mmg sedap sgt.......hehehe..

Dia buat kenduri sikit ada majlis baca yasin ngan tahlil, yg keje cam aku ni pegi ptg jer la...kan..kan..lau tak sure kena tolong dia kat dapur...hehe..sbb kalau aku wat majlis makan-makan diorang mmg akan dtg tolong aku...apa menu ptg aku belom tau lagi..tunggulah esok aku updatekan sekali ngan gambar lau aku ada ambik gambar, aku ni maleh nak keluarkan kamera aku......huhu

Nota Kaki : minggu ni aje dah 7 undangan open house..abis diet aku...adoyai....
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

0 meluahkan rasa:

IKLAN