IKLAN

25 Oktober 2010

Jom Beraerobik...


Semalam hari ahad, so rutin aku macam biasa lah...pepagi mesti ke MPM dulu wat 3-4 round jogging dan berjalan kasi peluh sikit baru best..kalau tak camner nak maintain...hehe..


Pagi tu jumpa ramai kengkawan geng aerobik aku tu rupanya ada aerobik kat situ..apalagi lepas round satu pusingan kitaorang wat aerobiklah, yg mengajar nya tak lain siapa lagi kalau bukan si Khairul, dia ni ada bukak fitness centre kat area rumah aku, jadi tetiap malam dia ada buat kelas aerobik..aku adalah salah seorang yg tidak ketinggalan mengikuti kelas aerobik dia...dulu masa memula join kelas diorang ni punyalah malu giler ko..yelah tak pernah-pernah pegi aerobik badan pun keras semacam jer....hahaha...malu nak citer ko..well, skarang ni dah ok kot....hehehe..


Haruslah gambar aku takder kan sebab aku yang mengambik gambo nih....hehe...memang tetiap minggu ada aktiviti aerobik kat stadium MPM ni tp instructor diorang akan rotate lah...so, apalagi jomlah kita beraerobik, "BADAN CERGAS MINDA CERDAS".....


Nota Kaki : malam ni nak kena gi aerobik jugak walaupun badan sakit-sakit....hehe
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

0 meluahkan rasa:

IKLAN