IKLAN

30 Oktober 2010

Gerammmmm...

Malam semalam aku pergi RHB Bank sebab nak bank-in kan duit utk konvo fee tu...

Selama ari ni aku tak pernah guna RHB Bank nih, dan aku pun tak pernah tanya kat sesapa yg RHB ni ada ke mesin cash deposit kat luar tuh cos i assume every bank must have right....dah la dgn ujan renyai-renyai nyer aku redah gak gi bank tuh....

Tetiba..aku nampak cuma ada dua jer mesin autoteller tu kat luar..satu utk cash withdraw ngan cheque deposit jer......huaaaaaa...geram nyer aku...dah la tarikh tutup pembayaran tu ari ahad ni...

Camner ni.....gerammm....gerammmm....salah aku gak suka wat keje last minute!!!!

Nak call si Amir jap.........


Nota Kaki : makna kata check dulu sebelum pegi....LOL

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

0 meluahkan rasa:

IKLAN