IKLAN

13 Oktober 2010

Konspirasi jatuhkan saya - Ameng


AMENG membantu isterinya, Sabariah Zakaria memberi minum kepada anak mereka, Wan Amar Haikal sementara menunggu kes mereka dimulakan di Mahkamah Majistret, Jalan Duta, Kuala Lumpur semalam.


KUALA LUMPUR - Bekas vokalis kumpulan Spring, Ameng yang popular dengan lagu Sampai Hati mendakwa tuduhan kes dadah yang dihadapinya adalah satu konspirasi oleh bekas isteri dan suaminya yang merupakan seorang pegawai polis.

Dalam keterangan bagi membela dirinya dalam kes tersebut di Mahkamah Majistret, Jalan Duta di sini Ameng memberitahu Majistret Zaki Asyraf Zubirdi bahawa bekas isterinya, A. Aida dan suaminya, Suffian Sulaiman merancang konspirasi terhadapnya dengan teliti.

Menurutnya, bekas isterinya itu atau nama sebenarnya Zaidah Awang, 39, dan suami yang bertugas di Jabatan Pengurusan Ibu Pejabat Polis Kontinjen (IPK) Kuala Lumpur berpangkat Asisten Supritendan sengaja berbuat demikian untuk melihat dia menderita.

"Tuduhan kes dadah ini saya anggap satu konspirasi yang dibuat secara sengaja supaya saya menderita selain mahu merosakkan kerjaya dan memburukkan nama baik saya," katanya lagi.

Nota Kaki : kesian kat Ameng......huhu
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

0 meluahkan rasa:

IKLAN