IKLAN

19 Oktober 2010

Akhirnya....

Hari Ahad yang lepas aku pegi briefing konvo kat ATC Ipoh, setelah setahun aku mengabihkan masa dan duit akhirnya masa yang ditunggu-tunggu datang jugak..KONVO UUM 2010..


Sebenarnya aku belajar ni part time jer..dulu-dulu tak rasa nak belajar pun..hehe..umur dah meningkat ni lah baru terasa macam nak belajar balik..jadi semalam seharian aku mencari hotel atau homestay untuk aku duduk selama 2 hari tu..tak sabarnya nak tunggu bulan 12...

Nota Kaki : rasa-rasa macam nak masuk ke Danok la...kan dah dekat je tu..hehe
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

1 meluahkan rasa:

kak ina kl berkata...

wah bestlah dpt gi konvo..tahniah yer..

ooo menang pengomen tegar kat blog sumi..tali barut akak tu

IKLAN