IKLAN

15 Oktober 2010

Bihun sup sedappp..

Waktu balik keje  petang tadi, lalu kat gerai bihun sup yg aku ngan frenz aku biasa singgah tu..terasa macam nak makan bihun sup la pulak...gerai ni mmg tetiap petang ramai jer orang, bukan nak puji melangit ke haper ke tp mmg sedap ko..boleh dikatakan tiap-tiap minggu aku ngan aida akan menebeng kat gerai tu...macam-macam ado ko..bihun sup, bihun soto, mee kari, mee rebus, laksa, keropok lekor, cekodok, goreng pisang, ubi keledek goreng pon ado ko...punyalah banyak menu gerai tuh...hehe..ni dah kira macam publisiti percuma nih..

Kiranya dalam seminggu tu ada jer muka aku ngan kawan aku tuh, bukan takdo tempat lain malas ko nak drive jauh-jauh, rehat pun bukan nyer lama mana pun setakat sejam lebih jer...hehe..kalau kitaorang datang jer, akak tu macam dah tahu jer apa yang kitaorang nak makan....hahaha...boleh ler dikatakan kitaorang ni dah macam regular customer akak tu..kalau bukan kita yg nak tolong orang kita saper lagi ..ye takkk....hehe

Akak tu bukan ajer masak untuk gerai dia, kalo ko nak buat makan-makan, akak tu sedia menerima tempahan ko..ko order jer ape yg korang nak order....sedap dan murah ko...promote lagikk....kiranya gerai akak nih memang dah femes kat tempat keje aku nih...korang tengok bihun sup ni,sedap tak???....



Tadi aku beli bihun sup ngan mee kari, dah abih makan baru teringat nak tunjuk kat korang aper yang aku makan....hehehe..lain hari yek aku snap gambar tuh...dah lah korang kang ader yang bengang ngan aku..ini pun nak publish ngan uols...chow.

Nota Kaki : siap pun karamel kastard....fuhhh lega...
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

0 meluahkan rasa:

IKLAN