IKLAN

2 Oktober 2010

Jamuan Hari Raya anjuran PKNP & PCB Ipoh

Semalam aku dapat jemputan untuk jamuan raya anjuran PKNP & PCB Ipoh, maklumlah LumutPort kan salah sebuah syarikat yg bernaung dibawah kelolaan PKNP. So, apalagi pegi je lah...org dah bagi peluang..jamuan tu diorang buat kat bangunan Perak Techno, alah kat Jelapang tu...aku join diorang naik van company, senang sikit...

Berdiri : Ayu, En Manaf, Mr Raja, Rahim Duduk : Su, Kak Mar, Aku, Mr Chris
 Sambil makan, diorang ada buat cabutan bertuah...acara ni yg best ni, manalah tau kan kot-kot no aku tu bertuah...

no aku 036
Majlis dah nak abih, tapi no aku tak naik-naik jugak, rasa-rasanya memang tak bertuah kot...huhu...dlm pada rasa macam nak balik tu, aku tanya en Zainal , driver kitaorang, tunggu jap lagi yer En Zainal, manalah tau kot no kita terpilih, sebab kat meja aku tu, sorang pun tak dapat lagi...meja org lain penuh ngan hadiah..tup-tup, nama aku dipanggil, punyalah seronok....tak terkata..hehehe..

Berat oo hadiah ni....apa yek dalamnya..
Nak tahu apayg aku dapat untuk cabutan bertuah tu.....jeng..jeng...


Jadilah....aku dapat seterika, aper brand tah...kira ok lah dari yg tak dapat...hehe

Nota Kaki : macam tau-tau jer yg seterika kat rumah aku nak kena ganti......hehe..tp blender yg aku dapat 2 tahun dulu pun tak guna lagi...ada sape nak beli ker......
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

0 meluahkan rasa:

IKLAN