IKLAN

23 Ogos 2010

Tomato Sup vs Tomato Puree

Itu ari kawan aku Zunani ada tanya apa tomato sup tu...sbb dia tgk dlm resepi nasi daging aku guna tomato sup bukan tomato puree....aku ni pun bukan pandai sgt pun, nanti silap bagi info jer...tp ape pun aku bgtau ler ape yg aku tau...tomato sup tu campuran tomato yg dah siap, kiranya boleh makan terus ler dan tak masam sgt....tomato puree tu pulak betul-betul isi tomato dgn garam kalau tak silap aku dan rasa sia mmg masam ler...

Setengah org suka guna tomato puree...setengah org suka guna tomato sup, tp kalau tanya aku, aku tgk resepi dulu...kalau spagetti sesuai guna tomato puree sbb kita nak rasa masam dia tu...kalau buat nasi, tak kira ler nasi daging ker, nasi tomato ker aku suka guna tomato sup campur ngan 2-3 sudu tomato puree...korang tgk ler gambar kat bawah ni...

Tomato Sup


Tomato Puree
Lepas ni mesto korang tak konpius dah kan.......salam ramadhan
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

0 meluahkan rasa:

IKLAN