IKLAN

16 Ogos 2010

Nasi Daging ku.....

Inilah rupa Nasi Daging tu...
Hari ni baru puasa hari yg ke-4...nak masak apa lah agak nya hari, buntu pikir nak masak apa....dlm dok belek email yg aku dpt dari Idaman Group tu ada satu email yg menarik perhatian...Nasi Daging...padahal sebelum ni ada dok sembang ngan  jiran-jiran pasal nasi daging nih...teringin nak makan nasi daging, tp resepi tak tahu...cantiklah tu, resepi Nasi Daging yg aku dpt pagi tu..

Abis jer waktu keje tu, terus aku gi kedai dulu nak carik bahan2...maklumlah keje sekerat ari, semua kedai aku masuk sbb nak beli bahan2 tu, kejap ke Fama, kejap ke kedai cina belakang Billion tu, kejap singgah kedai Yu Shen...bukan dpt semua brg dlm satu kedai, terpaksalah atur byk kedai...nasib baik kat area Manjung nih byk kedai, jadi tak ada masalah...akhirnya dpt gak sumer bahan2 tu...mulalah berperang kat rumah pulak...hehe
Nak resepi Nasi Daging tu, nanti esok aku salinkan yek...


Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

0 meluahkan rasa:

IKLAN