IKLAN

10 Ogos 2010

Hobi Baru

Kek Coklat Lembap
Minat belajar buat kek ni dah lama bersarang dalam kepala otak ni cuma kelengkapan yg tak berapa lengkap membantutkan minat tu...sebetulnya aku ni suka sgt makan kek dan coklat, kiranya kalau organise makan makan, akulah yang akan ke depan..sebelum ni pernah jugak mintak resepi kek coklat ni kat member opis, sampai ke sudah aku tak dapat, agaknya sbb dia berniaga takkan lah dia nak bagi kat aku resepi tu...sebelum aku selalu beli kek coklat tu kat dia, bila dah selalu sgt beli, teringin nak buat sendiri pulak, tambahan anak-anak aku pun kaki makan kek coklat, mana larat nak beli selalu....huhu....nak dijadikan cerita, lepas balik keje petang tu, aku pun menyapu lah sampah kat depan rumah walaupun sampah tak berapa ada....hehehe....pastu tgk jiran-jiran tu dok melonggok kat depan rumah, biasalah kan dah petang2 macam ni bersantai ler kat depan rumah.....lepas menyapu tu, aku pun join ler sekaki....sembang punya sembang, aku pun bukak ler cerita yang aku selalu beli kek coklat kat member opis, nak buat sendiri, takder resepi yang menjadi....akak depan rumah aku tu pun cerita  yg dia selalu buat kek coklat.....aku pun apalagi, terus ampu dia, kot-kot dia bagi resepi dia..mula-mula akak tu macam keberatan nak bagi sbb kata dia, kalau dia bagi resepi tu kat aku, mesti dia punya lak yang tak jadi.....bodek punya bodek, akhirnya dapat jugak aku resepi kek coklat yang lembap dan senang....terima kasih kak Gi...
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

1 meluahkan rasa:

aresaliyana berkata...

sedapnyer... tue hasil kek yg sebenar ke?hehe

IKLAN