IKLAN

24 Ogos 2010

Jemputan dari Virgo Batik Resort

13 Ramadhan 1431 

Semalam aku dpt panggilan dari Linda, dia ni Sales Manager kat resort tu...dia nak promosikan resort ler tu...dia panggil aku sekeluarga berbuka kat resort tu kononnya nak testing food ler..biasa lah, mula-mula bagi makan free pastu mesti suruh buat function kat tempat dia, strategi pemasaran lah tuh...paham sgt dah...hehehe, anyway thanks to Linda for invitation..sorang dewasa RM20.00 budak RM15.00...aku rasa baiklah aku masak jer tak pun beli kat bazar ramadhan je lah...
Makanan boleh ler tp tak leh lawan ngan Teluk Batik Resort ataupun Marina Cove Resort...kalau kat dua hotel tu leh makan sampai senak perut wooo...apapun makan lah secara bersederhana bukan ikut nafsu...

rojak
segala macam ulam
suasana kat buffet centre
siap ada grilled item lagi
ini jer yg aku mkn
makan secara sederhana jgn berlebihan
tengok budak tu
dua beradik
pandangan dari lobi
dari sisi lodge
Pandangan dari depan hotel
bab posing bagi kat dia ni
 Terima kasih kat Linda dari Virgo Batik sbb sudi jemput ek...tahun dpn jemput ler lagi...hehehe

Nota kaki : kalau bab makan free, laju jer....hehehe
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

0 meluahkan rasa:

IKLAN