IKLAN

14 Mei 2011

Sushi Tokyo Set

Lama giler tidak berentry disini, tatau napa..lost soul kot ? heh

Sumpah aku sebenarnya tak pernah makan benda-benda cenggini, rasa macam tak leh lalu kat tekak jer..tp itu hari tergoda nak cuba setelah baca kat blog favourite aku, klik sini nak tau siapa okeh...

Jadinya petang tu jugak aku laju laju singgah Tesco sebab nak beli sushi nih...

Bervariasikan sushi tu, tatau nak pilih mana satu..lagaknya mcm dah pandai makan sangat nak tanya budak yg jual tu nampak cam aku ni jahil sangat so pilih pilih jelah...tetiba nampak set yg dipek2 semua ada dalam tu..ebiko pun ado tp sampai kesudah aku tak leh telan, dok pegang-pegang pastu dok pikir nak makan tidak nak makan tidak..sudahnya aku simpan dalam peti ais pastu esoknya aku buang jer...


Nampak gayanya kena beli dan makan selalu barulah rasa nikmat tu kan sbb masa makan tu aku tak rasa apa2 pun melainkan rasa masam dan masin jer, nak nak pulak aku pi celup ngan kicap shoyu tu.

p/s : balik nanti nak belilah sushi lagik...apa favourite sushi korang ?
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

3 meluahkan rasa:

J.M.R berkata...

love sushi!!

biasa pekena kat sushi king, situ je rasa dia leh tahan..salmon mmg pilihan hati aku..nyumyy!

mya berkata...

semua jenis sushi saya bedalll..
sedapnya sushi!!!

sW33tdARLiNG berkata...

sedap wooo....!!!

IKLAN