IKLAN

23 September 2010

Sahur di McDonald


Lama betul aku tak update blog, maklumlah cuti beraya punya pasal malas nak on laptop. Sahur last ari tu aku dah pakat malas nak masak sbb nak kemas rumah jadi nak clear barang2 dalam peti ais tu so sahur kat mane yg paling cepat??...anak2 nak makan mcd, so kami gi mcd je lah....subuh2 buta makan burger ngan air milo...


Aku pilih double cheese beger, tak tau nak orderaper, aku ni bukan reti sangat nak order benda alah cam ni..selalu nya mesti bawak kawan aku kalau nak makan bende2 ni sumer...hehehe..pastu anak2 aku nak makan aiskrim lak, mamat tu ckp subuh2 camni aiskrim tak bukak kedai lagi..haha..malunyer aku, nampak sangat cam tak biasa.....hehehe


Korang tengoklah bil tuh..makan beger ngan air milo sampai rm40 hengger..makan pun tak kenyang, bebel laki aku, aku diam buat2 tak dengar jer...hehehe..

Nota kaki : kalau masak pun rasanya tak sampai rm20.00....huhuhu
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

0 meluahkan rasa:

IKLAN