IKLAN

23 September 2010

Ada apa ngan nombor nih....

Kalau korang nak tahu, aku cukup berkenan ngan nombor nih..7379, 7 tu hari 3 tu bulan dan 79 tu tahun aku dilahirkan....hehe..pendek kata nombor ni akan digunapakai setiap kali aku nak wat aper2...ops, rahsia nih!!....dua ari lepas aku nak gi repair kete pastu berenti kat trafik light, ada satu kete dpn aku..tetiba tgk no plat kete tu, waaa, cantik nya...inilah no yg aku nak buh kalau beli kete, ari tu masa laki aku booking kete, dia kata buh no dia, sbb kete dia, bila kete aku, dia kata membazir jer.....huhuhu


Inilah nombor yg aku nak pakai bila aku booking kete aku, bila tahun???...entah ler, tunggu rezeki terpijak kot...hehehe

Nota kaki : kalau pakai no yg kita suka rasa bangga sangat, alah, tak mahal lah booking no tuh rm210 jer..jgn pilih no 2 angka dah ler, kompom kena bid dulu....hehehe
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

0 meluahkan rasa:

IKLAN