IKLAN

1 September 2010

Nasi Lemak lagi....

21 Ramadhan 1431H

Ari ni cuti lagi, yelah sempena Merdeka kan....aku kalau dok kat rumah apalagi, dok pegang penyapu ngan mop je lah nampaknya.....hehehe...bila dok kemas-kemas rumah tu, kepala otak dok pikir nak masak aper la petang ni....ari tu buat nasi lemak macam tak puas makan jer, congak punya congak aku plan nak buat nasi lemak lagi lah petang nih, tp itu lauk kita kasi tukar sikit.....Nasi Lemak Kukus Rendang Ayam ngan Sambal Sotong....

Alah, lauk biasa-biasa jer, kalau tak praktis mana nak pandai kan...aku ni dulu kalau bab memasak nih nak yg simple ajer, tp skarang boleh lahhhh.......hihi.....kata org skarang kalau nak tawan hati suami kena la tawan perut nya....betul ker????....entah ler, korang pikir lah sendiri......

Memandangkan ari cuti, boleh masak benda-benda yg macam-macam nih, aku ni bukan ape, kalau memasak tak reti laju-laju macam setengah orang tu..biar lambat asal selamat beb....
Nasi Lemak Kukus Rendang Ayam ngan Sambal Sotong
Jeng..jeng..jeng..inilah hasilnya...enjoy the picture....hehehe

Nota Kaki : aku kalau bukak posa lauk sejenih jer, tak reti nak makan banyak-banyak nih..
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

0 meluahkan rasa:

IKLAN