IKLAN

10 Februari 2011

Dia sungguh mesra, aku suka dia :)

Minggu yg lepas lepas, aku mmg sudah berjanji2 mau jumpa sama dia...aku antara salah seorang pembaca, pengomen dan pengkagum, erk ado ke perkataan itu...gasaklah..

aku terpaku sampai tak ambik gambar ngan dia, ini ehsan kamera dia...hik3

Aku suka baca blog dia, kerana apa ? kerana ayat karangannya aku rasa begitu mesra dan dekat dihati gitu, dan yg paling penting dia aku rasa tidak berpura2...ya, aku tidak berapa mengenalinya, tp for 1st impression aku berani kata dia begitu mesra, walaupun pada mula aku cam ei nak ke dia jumpa aku, sombong tak dia, segannya aku dan bla, bla, bla...segan sama kamu mya sbb aku cuma bagi cenggitu ajer...

Dia selalu selitkan cerita anak dia yg comel itu, chinese look gitu...kalo masuk kedai apek konpom itu apek speaking sama dia....hik3

Yasmin (yaya), Jasmine, Sharmien

Seronok sgt dapat berjumpa dengan kamu Mya...lepas nih kita leh wat picnic2, gather2...lepas nih dah tahu kan jln paling dekat nak sampai ke Lumut :)

p/s : eh! nama anak kita dekat2 saja kan....
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

0 meluahkan rasa:

IKLAN