IKLAN

21 April 2011

Lega dapat makan pulut durian...


Dua minggu lepas sy dilanda batuk yg sangat teruk, jadi hajat nak makan pulut durian terpaksa ditunda dulu...keinginan tu makin menjadi2 bila tgk mya ngan syafiela dok buat entry tentang durian nih...

Jadinya, minggu lepas batuk sy dah kurang sikit jadi sy mintak En Wan pegi beli durian kat lorong depan, buah yg dibeli cuma sebijik jer tp besarnya bersamaan 3 bijik buah durian..begitulah kekdahnya..
Sy dah mmg tak sabar terus kopek sendirik buah durian tu pastu kukus pulut sbb nak makan ngan kuah durian..

kelihatan seperti kicap kann tp bukan kicap yer tp gula melaka yg dah dicairkan..ater nak bagi sedap kan..lega dapat makan, sy mmg kurang makan buah durian yg cenggitu melainkan dimasak dulu tak kesahlah buat bubur ker, pengat ker...apa2 jer janji masak dulu..

Terasa-rasa macam nak makan bubur kacang ngan durian pulak petang nih .....


Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

5 meluahkan rasa:

Aida Awie berkata...

oh..durian..
come to me! come to me!

QASEH MANSYA berkata...

best... durian perak mmg syok

Cik Su Life Cycle berkata...

uwaaaa.. nak jugak. sedap nie

sW33tdARLiNG berkata...

mencik laa asyik baca orang makan durian sana sini... nak cari sendiri susah betul... [read malas]

Sumijelly berkata...

rajin nya ko masak bubur durian.....

ala..aku ni tak dpt lagi makan durina nie...

mcm mana nie??
Sumijelly.com

IKLAN